مواضيع بالعربية و الانجليزية topics مواضيع بالعربية و الانجليزية topics
random

آخر المواضيع

random
recent
جاري التحميل ...
recent

رسائل عيد ميلاد بالانجليزي قصيرة مترجمة

رسائل عيد ميلاد بالانجليزي قصيرة مترجمة



احلى مسجات عيد ميلاد انجليزي 2019


Short Poems of Happy Birthday

Love message in short poem
I wanted to give you the moon, the thunder, the sun, the sea and all the planet of the earth
I would have wanted extraordinary words, cascading poems and rivers
But I only have these ephemeral words to wish you a beautiful day full of surprises and gifts!
I love you today even more than yesterday ...
Happy birthday my love every day

Message to his dad in a little poem
If the water were kisses, I would give you the sea ...
If a planet was a hug I would give you the universe ...
If a cloud represented love I would give you the sky ...
You do not need to give me something my daddy
Because you offered me the most beautiful gift: the most beautiful of paternity
I love you like no child has ever loved his father.
Best birthday wishes to my darling dad!
Original happy birthday message to his darling father.

Find an original text to celebrate a birthday

Forgetting to wish a good feast for the "One more year" of a friend can hurt the person concerned.
Presenting his late wishes is not done but as the saying goes: "Better late than never".
Find a modern birthday message template with our original wish texts:
- Texts Anniversary card 45 years
- Beautiful birthday sms 55 years
- Birthday quote 60 years Man or woman
- Text 70 years original
- 80 years loving birthday message
- Poem Happy birthday 90 years full of affection to granny or grandpa ..
- Birthday speech idea 100 years to a centenary person.
- Sms happy birthday to a sister from a brother or sister.
- Happy Birthday message to a brother with a moose sms.

Find a template message that you like to present your best wishes to a senior who takes a year longer today ..

We offer models of text messages happy birthday or models of text messages good year to wish by very beautiful thoughts a good party to a person, to someone who counts for you: dad or mom, a brother or a sister, a darling or a darling, a friend or a friend ...
These beautiful sentences are beautiful positive quotes about life and sayings about aging and getting closer to old age and death.
You will also find proverbs over the years that pass: "One more year is one less to turn ... so goes life."
In this selection of beautiful texts you will find comic messages to wish a happy birthday.
These short sentences can be sent by text messages or help you write a speech for a party ...


رسائل  قصيرة من عيد ميلاد سعيد

رسالة حب في قصيدة قصيرة
أردت أن أعطيك القمر والرعد والشمس والبحر وكل كوكب الأرض
كنت أريد كلمات غير عادية ، قصائد متتالية وأنهار
ولكن ليس لدي سوى هذه الكلمات سريعة الزوال أتمنى لك يومًا جميلًا مليء بالمفاجآت والهدايا!
أحبك اليوم أكثر من الأمس ...
عيد ميلاد سعيد حبي كل يوم

رسالة إلى والده في قصيدة صغيرة
لو كانت المياه قبلات ، سأعطيك البحر ...
إذا كان كوكبًا عناقًا سأعطيك الكون ...
إذا كانت السحابة تمثل الحب سأعطيك السماء ...
لا تحتاج أن تعطيني شيئًا أبي
لأنك قدمت لي أجمل هدية: أجمل الأبوة
أنا أحبك مثل أي طفل قد أحب والده.
أطيب التمنيات بعيد ميلادي لأبي الحبيب!
عيد ميلاد سعيد الأصلي رسالة إلى والده حبيبي.

العثور على النص الأصلي للاحتفال بعيد ميلاد

يمكن أن ينسى نتمنى أن تتمنى وليمة جيدة لـ "سنة أخرى" لأحد الأصدقاء الشخص المعني.
تقديم رغباته المتأخرة لا يتم ولكن كما يقول المثل: "متأخرا أفضل من عدمه".
العثور على قالب رسالة عيد ميلاد الحديثة مع نصوص أمنية لدينا الأصلي:
- نصوص بطاقة الذكرى 45 سنة
- عيد ميلاد جميل الرسائل القصيرة 55 سنة
- عيد ميلاد اقتباس 60 سنة رجل أو امرأة
- النص 70 سنة الأصلي
- 80 سنة رسالة عيد ميلاد المحبة
- قصيدة عيد ميلاد سعيد 90 سنة كاملة من المودة إلى الجدة أو الجد ..
- عيد ميلاد خطاب فكرة 100 سنة لشخص المئوية.
- عيد ميلاد سعيد لأخت من أخ أو أخت سعيد.
- رسالة عيد ميلاد سعيد لأخيه مع الرسائل القصيرة موس.

ابحث عن رسالة نموذجية ترغب في تقديم أطيب تمنياتها لكبار السن الذي يستغرق سنة أطول اليوم ..

نحن نقدم نماذج من الرسائل النصية عيد ميلاد سعيد أو نماذج من الرسائل النصية سنة جيدة لأتمنى بأفكار جميلة جدا حفلة جيدة لشخص ، لشخص يعول لك: أبي أو أمي ، أخ أو أخت ، حبيبي أو حبيبي ، صديق أو صديق ...
هذه الجمل الجميلة هي اقتباسات إيجابية جميلة عن الحياة وأقوال عن الشيخوخة والاقتراب من الشيخوخة والموت.
سوف تجد أيضًا أمثالًا على مر السنين: "سنة أخرى أقل من أن تنقلب ... هكذا تطول الحياة".
ستجد في هذا الاختيار من النصوص الجميلة رسائل هزلية تتمنى عيد ميلاد سعيد.
يمكن إرسال هذه الجمل القصيرة عن طريق الرسائل النصية أو مساعدتك في كتابة خطاب للحزب ...

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

مواضيع بالعربية و الانجليزية topics

2016